Metrologielaan 8,1130 Brussels
info@icb-institute.be
nl
nl
fr
Driving bus and coach to a better future
Menu
ONS INSTITUUT
Over ons
Oprichting van de ICB
Onze taken
Strategisch Plan & Jaarverslag
Team
Raad van Bestuur & Algemene Vergadering
Leden
GDPR Policy
Actualiteit
Wetgeving
Sociale Gids
Sociale verkiezingen 2024
Preventie en Bescherming
Juridische artikelen
Federal Learning Account (FLA)
Sociale Inspectie
TOOLS
voor de Onderneming
Kostprijsontwikkeling
Kostprijscalculators
Vakbekwaamheid
Toegang Beroep & Markt
Subsidiewijzer
GDPR
Vervoers-BTW
Modeldocumenten
Brandstofkost en verkoopprijs
CO2uitstoot
voor de Chauffeur
Sociale Gids
Een aanrijdingsformulier invullen
Spiegels
STUDIES & PUBLICATIES
Impact COVID-19
Arbeidsmarktanalyse
Financieel
Marktonderzoek Autocar
Competitiviteit autocar
Werkbaar Werk
Internationale lijnen
Ecologische performantie autocar
Kilometerheffing
Effect van de praktijkopleiding "Ecodrive"
FCPT-Conference
PROJECTEN & SECTORALE ANALYSE
ETI Project : Evaluating to improve
Kerncijfers
Economisch gewicht
Voertuigen-km-pax
Arbeidsmarkt
Geregeld Vervoer
Ongevallen
Flexijobs
Autocarsector
TTT Verkeersveiligheid
BUSaanZET
Team BUSaanZET
Publicaties BUSaanZET
CONTACT
Resultaat Nascholing
Meer pagina's
Tijdelijke werkloosheid
Regeling arbeidsovereenkomsten
>
Schorsing arbeidsovereenkomst
> Tijdelijke werkloosheid
1.
Slecht weer
2.
Technische stoornis
3.
Economische redenen
4.
Gemeenschappelijke bepalingen